Prázninový zážitek

07.09.2014 17:30

Prázdninový zážitek

Jednoho prázdninového dne jsme se vypravili do hor na borůvky. Nikdy předtím jsem tam nebyla. Asi po hodině jsme dorazili na místo, kde nás čekal dědův kamarád, pan Bohouš.

Další půlhodinu jsme šlapali do kopce. Pak jsme přeskočili potůček, kde jsem málem utopila gumáky. Ucítila jsem nádhernou vůni, ze které jsem byla omámená. Všimla jsem si, že všichni už sbírají. Našla jsem si palouček, kde bylo plno borůvek. Za chvíli jsem měla plný kbelíček.

            Přerušili jsme sbírání a s chutí snědli řízky. Už nám pěkně vyhládlo. V tom se obloha zatáhla a začalo pršet. Rychle jsme šli směrem k autu. Hřmělo a blesky nám létaly nad hlavou. Moc jsme se báli.

            Najednou jsem uslyšela slabounké mňoukání. Pod stromem bylo schoulené a promočené malé koťátko. Když mě uvidělo, přiběhlo ke mně. Zabalila jsem ho do bundy a ono usnulo. Vzali jsme ho s sebou a uvažovali, co s ním.

            Zastavili jsme se ještě na chatě pana Bohouše, kde jsme se usušili. Koťátko dostalo misku plnou mlíčka a usnulo v psí boudě. Pan Bohouš se rozhodl, že si ho nechá.

            Rozloučili jsme se a jeli domů. Těším se na příští léto, až zase koťátko uvidím.