Kočka je na mě zřejmě naštvaná

11.12.2013 18:25

Kočka je namě zřejmě naštvaná

Nezodpovězené otázky Nová otázka

Text otázky

17. 09. 2013

Ivetka

Dobrý den, mám kočku Spajky. Měla mě moc ráda, milovala mazlení. Před pár měsíci jsme si pořídili nového malého kocourka Garfíka. Je pravda že sem netrávila se Spajky čas ,protože jsem chtěla aby si Garfík zde zvyknul. Dnes už je Garfík venku jako ona. A já sem myslela že ten čas co sem sním strávila , strávím s ní. Garfild je divoký, neustále po ní skáče apd. Spajkynka ho nesnáší. Když si jí chci vzít mňouká a mňouká ,ale to má většinou lepší náladu ,občas jen škrábe a chrčí. Napadlo mě že by to mohlo být také tím že se ještě nevyrovnala se strátou svého nejlepšího přítele našeho Drobečka.(Je to už rok). Možno není připravená převzít jeho postavení staršího bratra (u ní sestru) A postarat se o něj jako on kdysi o ní. Poraďte prosím.

Zpět na výpis

 

 

 

Odpověď odborníka

17. 09. 2013

Dobrý den, začnu trošku od konce, rok už je natolik dlouhá oba, že je velmi nepravděpodobné, aby Spajky tesknila kvůli Drobečkovi. Myslím, že z Vaší strany by bylo nejlepší chovat se k oběma svěřencům se stejnou láskou stále, kočka nepochopí, že za měsíc se zas budete věnovat jí, ona žije přítomností. Na druhou stranu vztah mezi Garfíkem a Spajky moc neovlivníte, vzhledem k tomu, že jsou to venkovní kočky. Nevím, jak je Garfild starý, ale pokud už má na to věk, mohla by přispět k jeho zklidnění kastrace.


MVDr. Jana Červinková