Problém s močením

11.12.2013 18:34

Problém s močením

Nezodpovězené otázky Nová otázka

Text otázky

14. 11. 2013

Mr.Karlof

Dobrý den, před 14tidny jsem našel u silnice kotě (odhadem ani ne dvouměsíční)-venkovní tulák. Doma již mám kočku (1,5roku) a kocoura (6měsiců). Vzájemně spolu vycházejí a neustále si hrají a dovádějí. Nevím, jestli by tam mohl být psychický problém, protože všichni vypadají spokojeně. Kotě jsem se snažil učit na kočičí záchod, ale chodí tam pouze kakat. Čurání máme většinou po rozích v chodbě. Nevím, jak ho naučit chodit močit na kočičí WC. Zkoušel jsem podle různých rad nechat stelivo nasáknou močí a vysypat do WC, rovněž jsem to zkoušel s toaletním papírem - marně. Každá z koček má vlastní WC a snažím se hlídat, aby 2 starší nechodili na WC kotěte, aby tam nebyly cizí pachy. Přesto se mi nedaří ho to naučit. Prosím, poraďte.
Zpět na výpis



Problém s močením

Nezodpovězené otázky Nová otázka

Text otázky

14. 11. 2013

Mr.Karlof

Dobrý den, před 14tidny jsem našel u silnice kotě (odhadem ani ne dvouměsíční)-venkovní tulák. Doma již mám kočku (1,5roku) a kocoura (6měsiců). Vzájemně spolu vycházejí a neustále si hrají a dovádějí. Nevím, jestli by tam mohl být psychický problém, protože všichni vypadají spokojeně. Kotě jsem se snažil učit na kočičí záchod, ale chodí tam pouze kakat. Čurání máme většinou po rozích v chodbě. Nevím, jak ho naučit chodit močit na kočičí WC. Zkoušel jsem podle různých rad nechat stelivo nasáknou močí a vysypat do WC, rovněž jsem to zkoušel s toaletním papírem - marně. Každá z koček má vlastní WC a snažím se hlídat, aby 2 starší nechodili na WC kotěte, aby tam nebyly cizí pachy. Přesto se mi nedaří ho to naučit. Prosím, poraďte.

Zpět na výpis

 
  • Odpověď odborníka

    14. 11. 2013

    Dobrý den. Podle mě děláte vše dobře... asi to chce jen čas, kotě si musí zvyknout na nový domov, kočičí kamarády.. je dobře, že tam chodí aspoň částečně. Je možné, že mu třeba nevyhovuje podestýlka, která je v záchodku. Nebo umístění záchodku. Nejlepší by bylo, dát do rohů, kam chodí, několik záchodků s různým typem podestýlky. A pak ty, na které chodit nebude, odstranit. A také, jakmile ho tam uvidíte, tak chválit, odměnit.


    MVDr. Magdalena Vašková