Hry

14.12.2013 16:42

Lidi!!! 3x hurá pro Kočičky77!!! Právě kreslím hry, aby jste se seznámili s kočkami. Kolik her to bude? Zatím nevím. Zatím (v 16:42 14.12. 2013) mám jednu část. Je to o Krmení. Kdo tam vystupuje? Kotě Cassie. Jak hra vypadá? Kotě Cassie, obrázky k tématu nebo nějaký jiný (omalovánka) a malá tabulka s informacemi o tématu. Na list papíru jsem taky napsala Copyright Kočičky77 jako dole. Pokud někde obrázky ze hry uvidím nahlašuji POKUD tam NEbude Copyright Kočičky77.

Umístění: Mapa stránek. Důvod: Nechci aby někdo přeskakoval ze hry na hru.

 

NEodpovím na otázky 2x:

Proč má Kotě Cassie tak zakulacené uši? Protože jsem to kreslila podle obrázku který to tam má.

Proč to není vybarvené? Protože to jsou omalovánky. Jinak by to byla jen tabulka.

Můžu si to vytisknout? Ano, pokud tam necháš Copyright.

Kde je hra umístěna? V mapě stránek, ale to už jsem říkala jednou.

Proč ta hra nejede? Protože je dneska 14.12. 2013 (16:42) a já pořád mám jen 1 obrázek a celkem potřebuju na 5 her (celkové číslo) skoro 10 obrázků.

Proč ta hra není hra? Na stránce musí být klikátko a tam bude: Další kolo: >>>>. Na to musíte kliknout aby jste se dostali do dalšího kola.

Proč nejsou ty kola v mapě stránek? Aby jste nepřaskakovali z 1. hry 1.části Krmení do 5. hry 1. části .... .

Může tam vystupovat i někdo jiný než Kotě Cassie? Ano, může.